המגזין – ספטמבר 2019

כשהחלטתי לצאת במתכונת חדשה של המגזין היה לי ברור שהנושא המרכזי במגזין יהיה על הצלחה.
פגשתי מאות של מאמנים ומטפלים בארבע שנים האחרונות וכמעט כל מי ששאלתי אותו מה הדבר שהכי חשוב לו להשיג במקצוע כמאמן ומטפל ענה לי "להצליח במקצוע שלי".
למרות שבכל שנה מצטרפים לעולם האימון והטיפול מאות אנשים רק אחוז קטן מהם מצליח להפוך את הפרקטיקה והקליניקה למקצוע שניתן להתפרנס לאורך זמן.

וזאת השאלה העיקרית ששאלתי את עצמי כשסיימתי את לימודי האימון לפני 4 שנים. איך מצלחים להקים עסק ולהרוויח כסף לאורך זמן? ולמה יש כאלה שמצליחים וכאלה שלא?

השאלות האלו הוציאו אותי למסע, מסע רעיוני מרתק שכלל חקירה וראיונות של מאמנים ומטפלים מצליחים רבים, אני רוצה לשתף אתכם בתובנות שאליהם הגעתי במסע העצמאי הזה והמכנה המשותף שמצאתי בין כל האנשים שראיינתי.

תובנה ראשונה מאמנים ומטפלים שמצליחים לממש ולהתפרנס מהשליחות שלהם הם אנשים שלוקחים על עצמם מאה אחוז אחריות על תוצאות העשייה שלהם. כלומר הם אינם מצפים שמישהו יעשה בשבילם את העבודה, לא ממהרים לתת את השיווק למישהו מבחוץ ,מוכנים ללמוד את העולם העסקי גם אם זה לא המקצוע שלהם. הם אינם עסוקים בהאשמות כשדברים לא עובדים הם פשוט ממשיכים עד שזה מצליח להם. במילה אחת הם פרואקטיביים, לאורך כל הדרך גם כשדברים לא עובדים להם.
ליקטתי לכם כאן ממיטב הראיונות והכתבות שערכתי עם מנהלי ביה"ס לאימון, מאמנים, מטפלים ויועצים מתחומים שונים כדי שתוכלו לקבל השראה ורעיונות ליישום לקראת השנה החדשה בקליניקה והפרקטיקה.

שנמשיך לממש ולהצליח בשליחות שלנו
קריאה מהנה,
ג'ניפר פוני

כתבות מרתקות ממנחים ומנהלי ביה"ס לאימון וטיפול

בין תכנון לביצוע

מאת נוגה בר

קריירה כמסע התפתחות

מאת אילת לבנון ואוסי יפה

איך להיות מאמן מצליח לאורך זמן?

ראיון עם ד"ר שחר צדוק

בניית הרצאה ככלי אסטרטגי

מאת יניב ניצן

מה הכלי המשמעותי שיסייע לכל מאמן להגשים את המטרות שלו?

ראיון עם קארין אביבי

איך הופכים מכדורגלן מצליח למנהל ביה"ס לאימון מנטלי

ראיון עם איתן עזריה

חשיבות פיתוח עצמאות,הקשבה וחופש באימון בני נוער

מאת שי בן עטר

סוגיות ואג'נדות מיניות במרחב האימוני

מאת אביבה באומל

הקורסים והשירותים המומלצים לקהילת מאסטרמיינד

הכשרת החוויה הדיאלוגית

כמאמנים ומטפלים אתם בוודאי חווים שהנושאים החמים ביותר בקליניקה נוגעים ליחסים וזוגיות.
הצטרפו לקורס שיעשיר אתכם בידע, בשפה ובכלים שיאפשרו לכם לעזור לאנשים לטפח מערכות יחסים (גם עם עצמם) וזוגיות.
הנחה ע"ס 500 ש"ח לקהילת מאסטרמיינד בקוד קופון beefective.
8,900 ש"ח במקום 9,400

תכנית להתמחות לאימון נוער ומשפחה

תכנית ייחודית ומעוררת השראה למאמנים הרואים בתחום של אימון נוער, מתבגרים ומשפחה חלק משמעותי מהחזון המקצועי והחברתי שלהם ומעוניינים להתמחות בתחום אימון מבוקש, יצירתי, מתגמל ובעל ערך חברתי מכונן. התוכנית משלבת העמקה של השפה הווייתית, חקירה של תהליכי התפתחות משלב הילדות, תרגול ולמידה על פי מודל עבודה מובנה ופרקטיקה בתהליך סטאז' מלא בשיתוף עם עיריית הוד השרון וראשון לציון.
טל לפרטים נוספים שי - 054-4887199

קורס אימון וייעוץ קריירה ותעסוקה

קורס מעמיק, יישומי וחוויתי המאפשר מפגש עוצמתי בין תודעה , גוף ונפש, המשלב התנסויות אישיות בכלים מעולמות מגוונים ואוסף מהם את המיטב. תוכלו ללוות אנשים בצמתי קריירה בתהליך מקצועי, מדויק ואפקטיבי. יחודיות הקורס היא בחיבורים שהוא מייצר ושילוב שיטות מתחומי האימון, הפסיכולוגיה, מיינדפולנס, גשטלט, התמקדות ועוד..

התמחות למאמנים

התכנית המקיפה להכשרת מאמני ADHD אישיים ומשפחתיים באוניברסיטת בר אילן

ביופידבק

קורס ביופידבק למטפלים ומאמנים (רמה 1) לימודי תעודה בפסיכופיזיולוגיה יישומית: תכנית להכשרה בביופידבק למטפלים ומאמנים ככלי להתערבות קוגניטיבית התנהגותית

אתיקה Coaching

הספר שיאפשר לכם לקבל מענה לדילמות אתיות במרחב האימוני לצד כלים פרקטיים. לרכישת ספרה של עו"ד אביבה באומל "אתיקה Coaching" ופרטים נוספים, פנו לאביבה: 054-7674181 או avivabaumel@gmail.com

קלפים אימוניים וטיפוליים מבית "להרחיב את נקודת המבט" של קרן ציון

קלפי להרחיב את נקודת המבט – קלפים טיפוליים הם אוצר של 70 קלפי התבוננות משפחתית ערכה יצירתית דו צדדית המשלבת 70 תצלומים צבעוניים מרגשים מאירועי חיינו מגיל הינקות ועד הזקנה + 70 דרכי התבוננות שונות המאפיינות את חיינו.
ערכת "רק כש..." 30 סרגלים
מאות שאלות ערכה אימונית בעזרתה נברר באופן יצירתי, צבעוני ומעודד האם באמת רק כש... אהיה יותר...?! האם באמת רק כש...בן הזוג שלי יהיה.. האם באמת רק כש..אהיה פחות..

להכיר את חלקי הפאזל כדי לחיות את התמונה המלאה

"להכיר את חלקי הפאזל כדי לחיות את התמונה המלאה" - מסע מופלא לדייק את מערכת ההפעלה שלך. קורס ייחודי שמתחיל בנובמבר, 10 מפגשים שבועיים ומפגש בונוס 1:1 שנועדו:
להבין מי או מה מנהל את הבחירות שלך / לזהות מה מונע ממך להגשים את השינויים שרצית / לשנות את סיפור חייך כדי לחיות מתוך חיבור לעוצמה, תשוקה ומשמעות / לראות את התמונה הגדולה של חייך / להעז לפרוס כנפיים - ולעוף.
מחיר מיוחד לנרשמים עד 15/9 לפרטים נוספים והרשמה רויטל - 052-8877877

קליניקה להשכרה

במרכז רמת גן קליניקה נעימה להשכרה למטפלים וכן חדר הדרכה לקורסים וסדנאות במחיר מיוחד לקהילת מאסטרמיינד.

שעת השכרה לקליניקה:
40 שח + מע"מ.
שעת השכרה לחדר ההדרכה:
90 שח + מע"מ.
לפרטים נוספים
התקשרו לאילן - 054-3040259
לוח תכנון שנתי וחודשי שיאפשר לך לשווק ולתכנן 365 ימים בשנה קליניקה יוצאת מן הכלל

חדש !!!
מחברת ופנקס למאמנים ומטפלים.
המארז למיקוד וההצלחה שלך.

אירועים קרובים