פעילות מקצועית – היחידה בארץ – למאמנים ומטפלים
אומנות יצירת מוצר הדגל

מלווה בדוגמאות מהשטח

ימים
שעות
דקות
שניות

"השבוע הגעתי למצב שאמרתי
"אני לא רוצה לשמוע על עוד פניות היומן שלי מלא!"
לא האמנתי שאני אומרת את המשפט הזה

 (נעמה כוג'הינוף-דיאטנית קלינית)

לדעת להביא באופן אפקטיבי לקוחות לפגישה ראשונה בתשלום שירצו להישאר לטווח ארוך הוא אחד הנושאים החשובים ביותר להצלחת הקליניקה

להרשמה להכשרה 
רק ב-97 ₪ בהרשמה מוקדמת עד ראשון בחצות במקום 249
מלאו את הפרטים הבאים: 

את מי תכירו בפעילות:

  • מאמנים ומטפלים
  • מנחי NLP
  • יועצים עסקיים, פיננסיים
  • יועצי משכנתאות ופנסיונים
  • יועצים שיווקיים
  • יועצים זוגיים
  • יועצי כלכלת המשפחה
  • רואי חשבון ויועצי מס
  • רפואה משלימה
  • מאלפי כלבים
  • תזונאיות
  • נטורופתים
  • פסיכותרפיסטים
  • פסיכולוגים
  • מטפלים באומנות ויצירה
  • מטפלי גוף ונפש
  • מנחי והדרכת הורים
  • הוראה מתקנת

בפעילות נגלה איך: (סדנה מעשית)

איך ליצור מסע ללקוח

העיקרון החשוב ביותר להבאת הלקוח ה-1 ועד הלקוח ה 100 לקליניקה, יצירת מסלול אחד מרכזי באמצעות ההבנה העסקית והמקצועית של מוצר הדגל, שיטתי שמביא כל חודש פניות פוטנציאליות שנסגרות.

האמנות העדינה של שיחת טלפון

לרוב הקשר הראשוני שיהיה לכם עם לקוח יהיה באמצעות הטלפון.
יש דרך לעשות את זה נכון. והדרך עוברת ב-3 שאלות שגורמות ללקוח במינימום זמן, לעבור לשלב הבא במסע אתכם.

איך לנהל ולתכנן את הפגישה הראשונה באפקטיביות

אחת הטעויות הנפוצות היא לעשות פגישה ראשונה ארוכה שמציפה את הלקוח ברמה הרגשית. יש לדעת איך לבנות את הפגישה בשלושה חלקים שמשאירים זמן למכירת הסדרה בצורה מושכת שמשאירה טעם לעוד

איך לבטא את הידע המקצועי הייחודי שלך במוצר הדגל?

שלבים בבניית מוצר הדגל שלך (כל השלבים, וסוגים שונים של מוצר דגל, ואיך לעבור משלב לשלב וכו')

איך לתמחר את מוצר הדגל והסדרה

איך לתמחר ולבנות הצעה שמותאמת ללקוח באופן שאנחנו שלמים איתו ומקבלים את הגמול שמגיע לנו

כמה רחוק אתם מסוגלים לחלום?

למה תוכלו לצפות ממוצר הדגל?
ומה הצעד הבא – מסלולי המשך/שיווק/בניית תשתיות עסקיות

"היא סגרה איתי תהליך 5,000 ₪ לחצי שנה בתשלום אחד!"

נורית אפללו – מאמנת אישית ועסקית

הפעילות  תתקיים ביום שני, 20 ליוני 2022
בזום 09:00-13:30

ההשקעה בהכשרה היא רק ב-97 ₪ בהרשמה מוקדמת במקום 249
כמו השקעה בארוחת בוקר צרפתית

הפעילות מחולקת לשני חלקים:

פעילות מקדימה לחימום מנועים בקבוצת וואטצאפ שקטה – 15.6.22
פעילות יום ההכשרה – 20.6.2022

  לו"ז הפעילות ב-20.6 – 9:00-13:30  

08:45-09:00
התכנסות מוזיקה ושאלות מהקהל

חלק א'

9:00-10:30

9:00-10:30

איך מתחילים לייצר את מסע הלקוח והלוגיקה של בניית מוצרי דגל בקליניקה
10:30-10:40 - הפסקת רענון

חלק ב'

10:45-12:00

10:45-12:00

דוגמאות וניתוח מוצרי דגל מהשטח ותירגול בלייב עם המשתתפים בפעילות
12:00-12:10 - הפסקה קצרה

חלק ג'

12:15-13:30

12:15-13:30

מה השיטה השיווקית מאחורי ההצעה שאי אפשר לסרב לה ואיך הלקוח מחליט לבחור דווקא בך

בונוס #1

הסכם הזהב להתקשרות והצעה שלא ניתן לסרב לה שיגדיל לך משמעותית את אחוז ההמרה מפגישה ראשונה לסדרה

בשווי 199 ₪
ללא עלות נוספת

בונוס #2

צ'ק ליסט שיווקי ומקצועי לשיווק מוצר הדגל שלך עם דוגמאות מוכחות מהשטח למוצרי דגל שנמכרו בכמויות ונסגרו לסדרות כדי שתהיה לך רשימה מסודרת לפני כל מהלך שיווקי

בשווי 309 ₪
ללא עלות נוספת

סך הבונוסים ללא עלות נוספת ושלך לתמיד !

בשווי 597 ש״ח בחינם

"אני מאמנת עסקית כבר מעל 5 שנים ואף פעם לא הייתה לי בעיה לגייס לקוחות חדשים
אבל התובנות שקיבלתי מההכשרה שלך גרמו לי לדייק עוד יותר את הגיוס
ואתן לך דוגמא: כשאני מתקשרת ללקוח פוטציאלי, פעם הייתי שואלת אם יש לו זמן לדבר ועכשו בעקבות ההכשרה שלך
אני שואלת אותו אם יש לו חמש דקות לדבר.
זה נותן לו מסגרת של זמן להתייחס אליה ולהחליט אם הוא פנוי עכשו לנהל שיחה.

דבר נוסף שלמדתי זה שלמרות שאני נותנת את הפגישה הראשונה ללא עלות,
אני מבקשת שישלחו לי איזשהו דוח לקראת הפגישה,
ככה אני לומדת עליהם אם הם רציניים או סתם מבזבזים לי את הזמן.

בנוסף החלטתי גם לבנות מוצר דגל כלשהו על מנת שהפגישה הראשונה לא תיהיה ללא עלות,
אלא תמורת עלות מסוימת שמראה בעצם את הרצינות שלהם.

תודה על החידוד , התוכן המרתק והדיוק.

אילנה משה, יועצת פיננסית לעסקים

קצת עלי, ג'ניפר פוני

ג'ניפר פוני המכונה כאלופת הבידול למאמנים ומטפלים וכהלא עוצרת באדום.
מומחית בפיצוח נישות ייחודיות בעולם האימון והטיפול, מפתחת שיטת קליניקה יוצאת מן הכלל – השיטה שעזרה למעל 4,000 מאמנים ומטפלים למצוא את הבידול שלהם ולבלוט עם הקלינקה שלהם בזמן קצר שמביא להם לקוחות באופן יציב וקבוע.

הקימה את קהילת מאסטרמיינד למאמנים ומטפלים עם מעל 5,000 משתתפים, הייתה מרצה בקורס פרקיקום עסקי בשלוחה המקצועית של אניברסיטת בר אילן .

מעבירה כנסים, הרצאות וקורסים ייחודיים לעולמות האימון והטיפול.
הראשונה בארץ שפיתחה שיטה לפיתוח קריירה ריווחית ומשמעותית במקצועות האימון והטיפול שמביאה לקוחות קבועים שעושים תהליכים מוצלחים, ללא השקעה כספית גדולה ומינימום ידע בשיווק ומכירות.
חיה ונושמת את העשייה שלה ועובדת עם מעל 50 תחומי מומחיות מקצועיים שונים.

בנוסף, משלבת עשייה בין שלושה עולמות: ניהול פרויקטים, אימון וייעוץ. ג'ניפר נותנת בנדיבות ושפע תבניות שפיתחה במהלך השנים ונבדק מאות פעמים על תחומי מומחיות שונים בהצלחה גדולה.
ג'ניפר בכל מקרה לא מוותרת להם ועליהם, ומזיזה את המאמנים והמטפלים  קדימה לעבר המטרות שהם רוצים להשיג. 

"הייתה הדרכה מעולה, השתתפתי בנוכחות פעילה ומלאה. פתחת לי המון ערוצים, והארת לי את הדרך.

נתת לי לעשות עבודה עם עצמי בכדי להצליח ולהגשים חלומי, אני כל כך שמחה שהשתתפתי.

את באמת מדריכה של המאמינים, וממך אפשר ללמוד המון המון, ואיתך הזמן רץ ונע לקדימה לכיוון הגשמת החלומות והמטרות שלנו.

לאהוב את מה שאנחנו עושים זה סוד ההצלחה. ולעסוק במה שאנחנו אוהבים. לקום כל יום באנרגיות חיוביות עם חיוך על השפתיים.

קדימה לבנות מוצר הדגל שלי …
הפעם אני מצליחה ואני מתקדמת. כי או שמתקדמים או שמתדרדרים …  😍"

גדיר עלי, מאמנת ומטפלת באמצעות אומנות ויצירה לנשים

לקוחות מספרים וממליצים עלינו…

שאלות ותשובות

מוצר הדגל זה צעד ראשון שיש לכם עם הלקוח, שבו הוא משלם לכם סכום מסוים עבור משהו שאתם מציעים, והמטרה של מוצר הדגל היא "לבנות אמון" עם הלקוח.

הוא מתחיל להבין את היכולת שלכם לפתור את הבעיות שלו. אני קוראת לחוויה של מוצר הדגל "טעימה מתוקה" כי זה בעצם מפגש קצר שבו הלקוח יכול לקבל את החזון של כל התהליך שיעזור לו להגיע למטרה שלו.

מוצר הדגל זה לא משהו שמאלתרים.

יש שלבים מסודרים, יש דרך ליצור מוצר דגל אפקטיבי שיביא לכם בוודאות לקוחות שמתאימים לכם וירצו להישאר איתכם לטווח ארוך. זהו כלי בסיסי ומוכר בעולם השיווק והתוצאות שהוא מביא עימו פשוט מדהימות.

בהחלט.
הפעילות בנויה בצורה כזו שכל משתתף יקבל את השיטה לבניית מוצר דגל שזוהי למעשה הפגישה הראשונה עם הלקוח מרגע ההתכתבות ועד אגע סגירת התהליך.
הפעילות מועברת בשני שלבים : פעילות הכנה +יום ההכשרה דבר שיעזור לך להטמיע וליישם יותר את התוכן שנלמד. ודבר אחרון והפעילות מלוות בחוברת עבודה שתוביל אותך שלב שלב בתהליך היצירה של הקמת מוצר הדגל

בהחלט, מתוך ניסיון של מעל 23 קורסים בשנים האחרונות לרוב אנשים נרשמים לקורס רק לאחר שנבנה אמון , כדי לחזק את האמון ולסנן את מי שלא מתאים לקורס אני ממליצה לערוך פגישות מוצר דגל לפני הקורס שמועברות בצורה שיטתית ובתשלום שיכול להתקזז בהרשמה לקורס

המטרה שלי היא לתת לך שיטה שמאגדת לתוכה כלים עסקיים ואימוניים למשיכת לקוחות נוספים על הקיימים, כך שאם אין ביכולתך כרגע לעשות פגישות ראשוניות הפעילות הדיגיטלית לא תקדם אותך.

אם עדיין חשוב לך ללמוד את השיטה לפגישות ראשוניות בתשלום- זה לא משנה, פשוט תבואו ללמוד לפני סיום הלימודים כדי להיות במוכנות להתחיל !

כל החומר שאעביר בפעילות הנדירה הזו- היא חדשה ולא הועברה בשום וובינר או הרצאה.

יותר מזה גם אם עשית את הקורס ייחודיות וקליניקה יוצאת מן הכלל אני מזמינה אותך אישית להצטרף כיון שתמיד טוב לחזק את החומר, וכאן אני מביאה דוגמאות והסברים חדשים 🙂

אני ממש מבינה אותך , זו קפיצה משמעותית לבנות מוצר משלך , לתמחר אותו , ליצור שיטה
אבל ההרגשה שיש לך מוצר משלך ואפשר לשווק אותו ולהביא יותר פניות מדויקות היא ממש מטורפת. בנוסף אנחנו הולכים לעבוד כאן כקבוצה אז לבד לא תיהיו

 

אם הקליניקה שלך מצליחה,
והלקוחות שלך מספיקים לך ועומדים אצלך בתור,באופן יציב וקבוע לאורך כל השנה גם כשי משברים

כמו מלחמות , סגרים וכדומה אז אין צורך
אבל אם המצב לא כך,
אז הפעילות הזו בהחלט בשבילך.
כי האמת, שלא משנה
מה הוותק שלך, משנה יותר כמה יש לך ביטחון ושיטה בדוקה ביכולת שלך היום למגנט לקוחות באופן שוטף ורציף.

 

להרשמה להכשרה 
רק ב-97 ₪ ל עד שני בחצות בהרשמה מוקדמת במקום 249  
מלאו את הפרטים הבאים: 

אנחנו זמינים עבורך במייל לכל השאלות:
info@jeniferpony.co.il או בשיחת בוואטצאפ.